The changing roles of advertising
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "The changing roles of advertising"
- 責任表示
- Sara Rosengren, Micael Dahlén, Shintaro Okazaki (eds.)
- 出版者
-
- Springer Gabler
- 出版年月
-
- c2013
- 書籍サイズ
- 22 cm
- シリーズ名/番号
-
- : [pbk.]
この図書・雑誌をさがす
注記
Revised and extended versions of papers presented at the 11th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) in Stockholm, Sweden in June 2012
"European Advertising Academy" -- Cover
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270349189888
-
- NII書誌ID
- BB1779131X
-
- ISBN
- 9783658023645
- 9783658042165
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- データソース種別
-
- CiNii Books