The changing roles of advertising

CiNii 所蔵館 2館

書誌事項

タイトル
"The changing roles of advertising"
責任表示
Sara Rosengren, Micael Dahlén, Shintaro Okazaki (eds.)
出版者
  • Springer Gabler
出版年月
  • c2013
書籍サイズ
22 cm
シリーズ名/番号
  • : [pbk.]

この図書・雑誌をさがす

注記

Revised and extended versions of papers presented at the 11th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) in Stockholm, Sweden in June 2012

"European Advertising Academy" -- Cover

Includes bibliographical references

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130282270349189888
  • NII書誌ID
    BB1779131X
  • ISBN
    9783658023645
    9783658042165
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    gw
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Wiesbaden
  • 分類
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ