書誌事項
- タイトル
- "Marketing management : a strategic decision-making approach"
- 責任表示
- John W. Mullins ... [et al.]
- 出版者
-
- McGraw-Hill/Irwin
- 5th ed., international ed
- 出版年月
-
- c2005
- 書籍サイズ
- 26 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"This book cannot be re-exported from the country to which it is sold by McGraw-Hill. The international edition is not available in North America"--cover
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270412612992
-
- NII書誌ID
- BA82767687
-
- ISBN
- 0071111697
-
- LCCN
- 2003066459
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2003066459
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing -- Management
-
- データソース種別
-
- CiNii Books