Third party product reviews and consumer behaviour : a dichotomous measuring via Rasch, paired comparison and graphical chain models
書誌事項
- タイトル
- "Third party product reviews and consumer behaviour : a dichotomous measuring via Rasch, paired comparison and graphical chain models"
- 責任表示
- Wolfgang Ziniel ; mit einem Geleitwort von Thomas Salzberger
- 出版者
-
- Springer Gabler
- 出版年月
-
- c2013
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Thesis (doctoral)--Vienna University of Economics and Business, 2011
"Geleitwort" in German
Includes bibliographical references (p. [165]-183)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270461585664
-
- NII書誌ID
- BB12837730
-
- ISBN
- 9783834936325
-
- LCCN
- 2013932216
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2013932216
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- 分類
-
- SG: 650
-
- データソース種別
-
- CiNii Books