Third party product reviews and consumer behaviour : a dichotomous measuring via Rasch, paired comparison and graphical chain models

Web Site CiNii 所蔵館 2館

書誌事項

タイトル
"Third party product reviews and consumer behaviour : a dichotomous measuring via Rasch, paired comparison and graphical chain models"
責任表示
Wolfgang Ziniel ; mit einem Geleitwort von Thomas Salzberger
出版者
  • Springer Gabler
出版年月
  • c2013
書籍サイズ
21 cm

この図書・雑誌をさがす

注記

Thesis (doctoral)--Vienna University of Economics and Business, 2011

"Geleitwort" in German

Includes bibliographical references (p. [165]-183)

関連図書・雑誌

もっと見る

詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130282270461585664
  • NII書誌ID
    BB12837730
  • ISBN
    9783834936325
  • LCCN
    2013932216
  • Web Site
    https://lccn.loc.gov/2013932216
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    gw
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Wiesbaden
  • 分類
  • データソース種別
    • CiNii Books
ページトップへ