Three essential analytical techniques for the behavioral marketing researcher : median splits, mean-centering, and mediation analysis
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Three essential analytical techniques for the behavioral marketing researcher : median splits, mean-centering, and mediation analysis"
- 責任表示
- Dawn Iacobucci ... [et al.]
- 出版者
-
- now Publishers
- 出版年月
-
- c2015
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 91-95)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270490610304
-
- NII書誌ID
- BB23033779
-
- ISBN
- 9781601989130
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Boston
-
- データソース種別
-
- CiNii Books