Adoption of new food products : an investigation into the existence and the characteristics of food innovators
書誌事項
- タイトル
- "Adoption of new food products : an investigation into the existence and the characteristics of food innovators"
- 責任表示
- by H.P. Kleyngeld
- 出版者
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- Tilburg University Press
- 出版年月
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- 1974
- 書籍サイズ
- 23 cm
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注記
Bibliography: p. 127-130
Includes index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282270558956544
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- NII書誌ID
- BA12188109
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- ISBN
- 9023729250
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- LCCN
- 75311690
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/75311690
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- ne
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Tilburg
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- 件名
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- LCSH: Consumers
- LCSH: Marketing
- LCSH: New products
- LCSH: Food industry and trade
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- データソース種別
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- CiNii Books