The entertainment marketing revolution : bringing the moguls, the media, and the magic to the world
書誌事項
- タイトル
- "The entertainment marketing revolution : bringing the moguls, the media, and the magic to the world"
- 責任表示
- Al Lieberman, with Patricia Esgate
- 出版者
-
- Financial Times Prentice Hall
- 出版年月
-
- c2002
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270598516480
-
- NII書誌ID
- BA59156332
-
- ISBN
- 0130293504
-
- LCCN
- 2002016448
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2002016448
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Upper Saddle River, N.J. ; Tokyo
-
- 分類
-
- DC21: 302.23/068/8
- LCC: P96.M36
-
- 件名
-
- LCSH: Mass media -- Marketing
-
- データソース種別
-
- CiNii Books