Two studies in automobile franchising : A marketing rationale for the distribution of automobiles
書誌事項
- タイトル
- "Two studies in automobile franchising : A marketing rationale for the distribution of automobiles"
- 責任表示
- [by] H. O. Helmers. Financial and operating characteristics of automobile dealers and the franchise system [by] Charles N. Davisson and Herbert F. Taggart
- 出版者
-
- Division of Research, Graduate School of Business Administration, University of Michigan
- 出版年月
-
- [1974]
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographies
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270742903680
-
- NII書誌ID
- BA13847652
-
- ISBN
- 0877121605
-
- LCCN
- 74175907
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/74175907
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- [Ann Arbor]
-
- 分類
-
- LCC: HD9710.U52
- DC: 381/.45/6292220973
-
- データソース種別
-
- CiNii Books