Retail brand equity and loyalty : analysis in the context of sector-specific antecedents, perceived value, and multichannel retailing
CiNii
所蔵館 4館
書誌事項
- タイトル
- "Retail brand equity and loyalty : analysis in the context of sector-specific antecedents, perceived value, and multichannel retailing"
- 責任表示
- Julia Katharina Weindel ; with a foreword by Bernhard Swoboda
- 出版者
-
- Springer Gabler
- 出版年月
-
- c2016
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Dissertation Trier University, 2016" --T.p. verso
Bibliography: p. [131]-156
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270922124416
-
- NII書誌ID
- BB23119400
-
- ISBN
- 9783658150365
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- 件名
-
- LCSH: Brand name products
- LCSH: Business names
-
- データソース種別
-
- CiNii Books