Sales, marketing, and continuous improvement : six best practices to achieve revenue growth and increase customer loyalty
書誌事項
- タイトル
- "Sales, marketing, and continuous improvement : six best practices to achieve revenue growth and increase customer loyalty"
- 責任表示
- Daniel M. Stowell
- 出版者
-
- Jossey-Bass
- 1st ed
- 出版年月
-
- c1997
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references(p. 275-276) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270983766272
-
- NII書誌ID
- BA30677107
-
- ISBN
- 0787908576
-
- LCCN
- 96045846
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/96045846
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- San Francisco
-
- 件名
-
- LCSH: Corporate culture
- LCSH: Selling
- LCSH: Marketing
- LCSH: Teams in the workplace
- LCSH: Customer relations
- LCSH: Organizational change
-
- データソース種別
-
- CiNii Books