Brand strength : building and testing models based on experiential information
CiNii
所蔵館 6館
書誌事項
- タイトル
- "Brand strength : building and testing models based on experiential information"
- 責任表示
- Martin G. Walser ; with a foreword by Hans Mühlbacher
- 出版者
-
- Deutscher Universitäts-Varlag
- 出版年月
-
- 2004
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally presented as the author's thesis (doctoral)--Universität Innsbruck, 2000
Includes bibliographical references (p. 221-240)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271043573248
-
- NII書誌ID
- BA68048454
-
- ISBN
- 3824479591
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- データソース種別
-
- CiNii Books