Effects of teachers' dominative and integrative contacts on children's classroom behavior
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Effects of teachers' dominative and integrative contacts on children's classroom behavior"
- 責任表示
- by Harold H. Anderson and Joseph E. Brewer ; with a foreword by Frank N. Freeman
- 出版者
-
- Published for the American Psychology Association by Stanford University Press
- Oxford University Press
- 出版年月
-
- 1946
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Bibliography: p. 127-128
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271104413440
-
- NII書誌ID
- BA39768540
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Stanford, Calif.
- London
-
- データソース種別
-
- CiNii Books