Connected gaming : what making video games can teach us about learning and literacy
書誌事項
- タイトル
- "Connected gaming : what making video games can teach us about learning and literacy"
- 責任表示
- Yasmin B. Kafai and Quinn Burke
- 出版者
-
- MIT Press
- 出版年月
-
- c2016
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardcover
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [169]-194) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271306217344
-
- NII書誌ID
- BB22977248
-
- ISBN
- 9780262035378
-
- LCCN
- 2016016500
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2016016500
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- 分類
-
- LCC: LB1028.75
- DC23: 371.33/46696
-
- 件名
-
- LCSH: Video games in education
- LCSH: Computers and children
- LCSH: Computer programming -- Study and teaching
- LCSH: Video games -- Design
- LCSH: Constructivism (Education)
- LCSH: Learning, Psychology of
-
- データソース種別
-
- CiNii Books