The why of consumption : contemporary perspectives on consumer motives, goals, and desires
書誌事項
- タイトル
- "The why of consumption : contemporary perspectives on consumer motives, goals, and desires"
- 責任表示
- edited by S. Ratneshwar, David Glen Mick, and Cynthia Huffman
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2000
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"à la session de septembre 1996, président du jury, profeseur C. Goyard, membre du jury, professeur M. Verpeaux."
Includes bibliographies and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271630449024
-
- NII書誌ID
- BA50105707
-
- ISBN
- 0415220955
-
- LCCN
- 00032316
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/00032316
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 件名
-
- LCSH: Consumer behavior
- LCSH: Consumers -- Research
-
- データソース種別
-
- CiNii Books