ファン・マーケティング : Web2.0時代のマーケティング戦略

CiNii Available at 18 libraries

Bibliographic Information

Title
"ファン・マーケティング : Web2.0時代のマーケティング戦略"
Other Title
  • ファン マーケティング : Web2.0 ジダイ ノ マーケティング センリャク
  • Fan marketing
  • ファンマーケティング : Web2.0時代のマーケティング戦略
Statement of Responsibility
上田真弓著
Publisher
  • 毎日コミュニケーションズ
Publication Year
  • 2007.3
Book size
21cm

Search this Book/Journal

Notes

参考文献: p190

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282271826787712
  • NII Book ID
    BA81691207
  • ISBN
    9784839923105
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top