Vertical cooperative advertising in supply chain management : a game-theoretic analysis
書誌事項
- タイトル
- "Vertical cooperative advertising in supply chain management : a game-theoretic analysis"
- 責任表示
- Gerhard Aust
- 出版者
-
- Springer
- 出版年月
-
- c2015
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally presented as the author's thesis (doctoral) -- TU Dresden, 2014
Originally entitled "Game-theoretic analysis of vertical cooperative advertising in supply chain management"
Includes bibliographical references (p. 141-149)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282271880215808
-
- NII書誌ID
- BB18555221
-
- ISBN
- 9783319116259
-
- LCCN
- 2014957308
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2014957308
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cham
-
- データソース種別
-
- CiNii Books