Vertical cooperative advertising in supply chain management : a game-theoretic analysis

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書誌事項

タイトル
"Vertical cooperative advertising in supply chain management : a game-theoretic analysis"
責任表示
Gerhard Aust
出版者
  • Springer
出版年月
  • c2015
書籍サイズ
25 cm

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注記

Originally presented as the author's thesis (doctoral) -- TU Dresden, 2014

Originally entitled "Game-theoretic analysis of vertical cooperative advertising in supply chain management"

Includes bibliographical references (p. 141-149)

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詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130282271880215808
  • NII書誌ID
    BB18555221
  • ISBN
    9783319116259
  • LCCN
    2014957308
  • Web Site
    https://lccn.loc.gov/2014957308
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    sz
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Cham
  • データソース種別
    • CiNii Books
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