クレーム対応の教科書 : 「個人のスキル」と「組織の対応力」がアップする

CiNii Available at 26 libraries

Bibliographic Information

Title
"クレーム対応の教科書 : 「個人のスキル」と「組織の対応力」がアップする"
Statement of Responsibility
日本能率協会コンサルティング著
Publisher
  • 日本能率協会マネジメントセンター
Publication Year
  • 2008.7
Book size
21cm
Other Title
  • クレーム タイオウ ノ キョウカショ : コジン ノ スキル ト ソシキ ノ タイオウリョク ガ アップ スル
  • Textbook for complaint
  • クレーム対応の教科書 : 個人のスキルと組織の対応力がアップする

Search this Book/Journal

Notes

監修: 永川克彦

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282272021561344
  • NII Book ID
    BA87085764
  • ISBN
    9784820745198
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top