書誌事項
- タイトル
- "Communicating with consumers : the information processing approach"
- 責任表示
- edited by Michael L. Ray and Scott Ward
- 出版者
-
- University Microfilms International
- 出版年月
-
- 1976, c1975
- 書籍サイズ
- 22 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Facsim. of: Beverly Hills, Calif. : Sage Publications, 1976, c1975
"The material in this publication originally appeared as a special issue of Communication research (volume 2, number 3, July 1975)."
Includes bibliographies
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272063026048
-
- NII書誌ID
- BA13086035
-
- ISBN
- 0803905793
-
- LCCN
- 75032370
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/75032370
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Ann Arbor, MI
-
- データソース種別
-
- CiNii Books