Consumer-driven demand and operations management models : a systematic study of information-technology-enabled sales mechanisms
書誌事項
- タイトル
- "Consumer-driven demand and operations management models : a systematic study of information-technology-enabled sales mechanisms"
- 責任表示
- edited by Serguei Netessine, Christopher S. Tang
- 出版者
-
- Springer
- 出版年月
-
- c2009
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272068888960
-
- NII書誌ID
- BA91374120
-
- ISBN
- 9780387980188
-
- LCCN
- 2008944171
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2008944171
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- ne
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Dordrecht
-
- 分類
-
- DC22: 658.500285
- DC: 658.5
-
- データソース種別
-
- CiNii Books