書誌事項
- タイトル
- "Human relations in marketing"
- 責任表示
- Donald D. Hiserodt ; Eugene L. Dorr, consulting editor
- 出版者
-
- Gregg Division, McGraw-Hill
- 2nd ed
- 出版年月
-
- c1978
- 書籍サイズ
- 29 cm.
この図書・雑誌をさがす
注記
First ed. published in 1969 under title: Psychology and human relations in marketing
"Dialogs for human relations in marketing/2" (1 sound disc) in pocket
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272077820800
-
- NII書誌ID
- BA34536810
-
- ISBN
- 0070290520
-
- LCCN
- 77024410
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/77024410
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York ; Tokyo
-
- 分類
-
- LCC: HD6971
- DC: 658.3/7/3801
-
- 件名
-
- LCSH: Industrial sociology
- LCSH: Industrial relations
- LCSH: Interpersonal relations
-
- データソース種別
-
- CiNii Books