Advertising in rural India : language, marketing communication, and consumerism
CiNii
所蔵館 6館
書誌事項
- タイトル
- "Advertising in rural India : language, marketing communication, and consumerism"
- 責任表示
- Tej K. Bhatia
- 出版者
-
- Institute for the Study of Languages and Cultures of Asia and Africa, Tokyo University of Foreign Studies
- 出版年月
-
- 2000
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [313]-324) and indexes
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272174308352
-
- NII書誌ID
- BA59304462
-
- ISBN
- 4872977823
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- ja
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Tokyo
-
- 分類
-
- LCC: HF5813.I4
-
- 件名
-
- LCSH: Advertising -- India
- LCSH: Advertising -- Language
- LCSH: Target marketing -- India
- LCSH: Rural development -- India
- LCSH: India -- Languages -- Discourse analysis
-
- データソース種別
-
- CiNii Books