An experimental study of two methods of teaching beginning reading : the direct versus the preparatory approach
書誌事項
- タイトル
- "An experimental study of two methods of teaching beginning reading : the direct versus the preparatory approach"
- 責任表示
- by Leah Kathryn Dice
- 出版者
-
- Johns Hopkins Press
- 出版年月
-
- 1942
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Issued also as thesis (ED. D.) Johns Hopkins university
Reprinted from "The Johns Hopkins University Studies in education" no. 32
Bibliography: p. 81-87
Includes index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272175665152
-
- NII書誌ID
- BA78228962
-
- LCCN
- 42025769
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/42025769
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Baltimore
-
- 分類
-
- LCC: LB15
- DC: (370.82) 372.4
-
- 件名
-
- LCSH: Reading (Elementary)
-
- データソース種別
-
- CiNii Books