Museum strategy and marketing : designing missions, building audiences, generating revenue and resources
書誌事項
- タイトル
- "Museum strategy and marketing : designing missions, building audiences, generating revenue and resources"
- 責任表示
- Neil Kotler and Philip Kotler
- 出版者
-
- Jossey-Bass
- 出版年月
-
- c1998
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 369-378) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272408611456
-
- NII書誌ID
- BA40294046
-
- ISBN
- 0787909122
-
- LCCN
- 98008964
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/98008964
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- San Francisco, Calif.
-
- 件名
-
- LCSH: Museums -- Planning
- LCSH: Museums -- Marketing
- LCSH: Museum attendance
- LCSH: Museum finance
-
- データソース種別
-
- CiNii Books