Designing the customer-centric organization : a guide to strategy, structure, and process
書誌事項
- タイトル
- "Designing the customer-centric organization : a guide to strategy, structure, and process"
- 責任表示
- Jay R. Galbraith
- 出版者
-
- Jossey-Bass, a Wiley Imprint
- 出版年月
-
- c2005
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 173) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272558669440
-
- NII書誌ID
- BA72791958
-
- ISBN
- 0787979198
-
- LCCN
- 2005001675
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2005001675
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- San Francisco
-
- データソース種別
-
- CiNii Books