Research frontiers on the international marketing strategies of Chinese brands
CiNii
所蔵館 4館
書誌事項
- タイトル
- "Research frontiers on the international marketing strategies of Chinese brands"
- 責任表示
- edited by Zuohao Hu, Xi Chen, and Zhilin Yang
- 出版者
-
- Routledge
- 清華大学出版社
- 出版年月
-
- 2017
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [190]-202) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272627021056
-
- NII書誌ID
- BB22787672
-
- ISBN
- 9781138671836
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
- [北京]
-
- 分類
-
- DC23: 658.8/40951
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing -- China
- LCSH: Product management -- China
- LCSH: Branding (Marketing) -- China
-
- データソース種別
-
- CiNii Books