Behavioural aspects of marketing
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Behavioural aspects of marketing"
- 責任表示
- Keith C. Williams
- 出版者
-
- Butterworth Heinemann
- 出版年月
-
- 1992, c1981
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
"Published on behalf of the Institute of Marketing and the CAM Foundation."
Includes bibliographies and index
Description based on 1992 printing
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272693329536
-
- NII書誌ID
- BA60660690
-
- ISBN
- 0750606088
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Oxford ; London
-
- 件名
-
- LCSH: Motivation research (Marketing)
- LCSH: Consumers
-
- データソース種別
-
- CiNii Books