Macromarketing - a global focus : marketing systems, societal development, equity & poverty
書誌事項
- タイトル
- "Macromarketing - a global focus : marketing systems, societal development, equity & poverty"
- 責任表示
- edited by Stanley J. Shapiro, Mark Tadajewski and Clifford J. Shultz II
- 出版者
-
- Sage
- 出版年月
-
- 2009
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
-
- : set
- タイトル別名
-
- Macromarketing - a global focus : marketing systems, societal development, equity and poverty
- Macromarketing
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272787794048
-
- NII書誌ID
- BA91226451
-
- ISBN
- 9781848607040
-
- LCCN
- 2008940589
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2008940589
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- DC22: 658.802
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing
- LCSH: Marketing -- Social aspects
- LCSH: Marketing -- Moral and ethical aspects
-
- データソース種別
-
- CiNii Books