Relationship marketing : bringing quality, customer service and marketing together
CiNii
所蔵館 25館
書誌事項
- タイトル
- "Relationship marketing : bringing quality, customer service and marketing together"
- 責任表示
- Martin Christopher, Adrian Payne and David Ballantyne
- 出版者
-
- Butterworth-Heinemann
- 出版年月
-
- 1993, c1991
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
"Published in association with the Chartered Institute of Marketing"--t.p.
"First published as a paperback edition 1993"--t.p. verso
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272843619968
-
- NII書誌ID
- BA21432630
-
- ISBN
- 0750609788
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Oxford
-
- 分類
-
- DC20: 658.8
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing
- LCSH: Customer service
- LCSH: Quality control
-
- データソース種別
-
- CiNii Books