テレビCM成果へのタレント貢献度の測定 : タレントイメージと製品カテゴリーとの適合関係分析
CiNii
Available at 1 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "テレビCM成果へのタレント貢献度の測定 : タレントイメージと製品カテゴリーとの適合関係分析"
- Statement of Responsibility
- 勝又壮太郎 [ほか著]
- Publisher
-
- Faculty of Economics Nagasaki University
- Publication Year
-
- 2013.4
- Book size
- 30cm
- Other Title
-
- テレビ CM セイカ エノ タレント コウケンド ノ ソクテイ : タレント イメージ ト セイヒン カテゴリー トノ テキゴウ カンケイ ブンセキ
- Measuring the contribution of TV personalities to the performance of TV advertisements : an analysis of fit between the images of personalities and product categories
Search this Book/Journal
Notes
その他の著者: 高橋一樹, 本橋永至, 石丸小也香, 西本章宏, 鈴木暁, 河原達也
英文要約あり
参考文献一覧: p15-16
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282272991243392
-
- NII Book ID
- BB13106945
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- Nagasaki
-
- Classification
-
- NDC8: 674.6
-
- Subject
-
- BSH: テレビ広告
-
- Data Source
-
- CiNii Books