テレビCM成果へのタレント貢献度の測定 : タレントイメージと製品カテゴリーとの適合関係分析

CiNii Available at 1 libraries

Bibliographic Information

Title
"テレビCM成果へのタレント貢献度の測定 : タレントイメージと製品カテゴリーとの適合関係分析"
Statement of Responsibility
勝又壮太郎 [ほか著]
Publisher
  • Faculty of Economics Nagasaki University
Publication Year
  • 2013.4
Book size
30cm
Other Title
  • テレビ CM セイカ エノ タレント コウケンド ノ ソクテイ : タレント イメージ ト セイヒン カテゴリー トノ テキゴウ カンケイ ブンセキ
  • Measuring the contribution of TV personalities to the performance of TV advertisements : an analysis of fit between the images of personalities and product categories

Search this Book/Journal

Notes

その他の著者: 高橋一樹, 本橋永至, 石丸小也香, 西本章宏, 鈴木暁, 河原達也

英文要約あり

参考文献一覧: p15-16

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282272991243392
  • NII Book ID
    BB13106945
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • Nagasaki
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top