The marketing-sales-finance triangle : an empirical investigation of finance-related interactions & managerial challenges among marketing, sales, and finance actors
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "The marketing-sales-finance triangle : an empirical investigation of finance-related interactions & managerial challenges among marketing, sales, and finance actors"
- 責任表示
- Dirk Weissbrich ; with a foreword by Harley Krohmer
- 出版者
-
- Gabler
- 出版年月
-
- 2009
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Originally presented as the author's thesis (Ph.D--Universität Bern, 2008)
References: p. 205-215
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282273228781952
-
- NII書誌ID
- BB02924657
-
- ISBN
- 9783834919212
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing -- Management
- LCSH: Marketing -- Finance
- LCSH: Sales management
-
- データソース種別
-
- CiNii Books