A new paradigm in marketing -- the service dominant logic : Academia's reactions to the theory of Vargo and Lusch
CiNii
所蔵館 3館
書誌事項
- タイトル
- "A new paradigm in marketing -- the service dominant logic : Academia's reactions to the theory of Vargo and Lusch"
- 責任表示
- Christina WeiBenfels
- 出版者
-
- Anchor Academic Pub.
- 出版年月
-
- 2014
- 書籍サイズ
- 22 cm
- シリーズ名/番号
-
- : [pbk.]
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282273360779904
-
- NII書誌ID
- BB1758649X
-
- ISBN
- 9783954892532
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Hamburg
-
- データソース種別
-
- CiNii Books