Discourse analytic perspectives on STEM education : exploring interaction and learning in the multilingual classroom
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Discourse analytic perspectives on STEM education : exploring interaction and learning in the multilingual classroom"
- 責任表示
- Juliet Langman, Holly Hansen-Thomas, editors
- 出版者
-
- Springer
- 出版年月
-
- c2017
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
-
- : softcover
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references
"Softcover reprint of the hardcover 1st edition 2017."--T.p. verso
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130286984362775815
-
- NII書誌ID
- BC04624480
-
- ISBN
- 9783319855721
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cham
-
- 分類
-
- DC23: 507.1
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books