Rechoreographing learning : dance as a way to bridge the mind-body divide in education
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Rechoreographing learning : dance as a way to bridge the mind-body divide in education"
- 責任表示
- Sandra Cerny Minton
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2023
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardcover
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130295646842322104
-
- NII書誌ID
- BD01367287
-
- ISBN
- 9781032193809
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- DC23: 372.868
-
- 件名
-
- LCSH: Dance in education
- LCSH: Dance -- Psychological aspects
- LCSH: Dance -- Physiological aspects
- LCSH: Mind and body
-
- データソース種別
-
- CiNii Books