Digitalization in the luxury fashion industry : strategic branding for millennial consumers
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Digitalization in the luxury fashion industry : strategic branding for millennial consumers"
- 責任表示
- Anna Cabigiosu
- 出版者
-
- Palgrave Macmillan
- 出版年月
-
- c2020
- 書籍サイズ
- 22 cm
- シリーズ名/番号
-
- : [hardback]
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130298887289360777
-
- NII書誌ID
- BD05207260
-
- ISBN
- 9783030488093
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cham
-
- 分類
-
- DC23: 658.827
-
- 件名
-
- LCSH: Luxuries -- Marketing
- LCSH: Luxuries -- Internet marketing
- LCSH: Branding (Marketing)
- LCSH: Brand name products
-
- データソース種別
-
- CiNii Books