Aggregate advertising expenditure in the U.S. economy : measurement and growth issues in the digital era
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Aggregate advertising expenditure in the U.S. economy : measurement and growth issues in the digital era"
- 責任表示
- Alvin J. Silk, Ernst R. Berndt
- 出版者
-
- now Publishers
- 出版年月
-
- c2021
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 77-88)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130574246527338894
-
- NII書誌ID
- BC1035550X
-
- ISBN
- 9781680838725
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Boston
-
- 分類
-
- DC23: 338.4365910973
-
- データソース種別
-
- CiNii Books