The right sensory mix : decoding customers' behavior and preferences
CiNii
所蔵館 3館
書誌事項
- タイトル
- "The right sensory mix : decoding customers' behavior and preferences"
- 責任表示
- Diana Derval
- 出版者
-
- Springer
- 2nd ed
- 出版年月
-
- c2022
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardcover
この図書・雑誌をさがす
注記
Previous ed.: 2010
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130855256847623816
-
- NII書誌ID
- BC12305364
-
- ISBN
- 9783662637944
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Berlin
-
- 分類
-
- DC23: 658.8342
-
- 件名
-
- LCSH: Consumers' preference
- LCSH: Senses and sensation
- LCSH: Consumer behavior -- Psychological aspects
- LCSH: Target marketing
- LCSH: Product differentiation
-
- データソース種別
-
- CiNii Books