Commodity marketing : strategies, concepts, and cases
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Commodity marketing : strategies, concepts, and cases"
- 責任表示
- Margit Enke, Anja Geigenmüller, Alexander Leischnig, editors
- 出版者
-
- Springer
- 出版年月
-
- c2022
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Translation from the German language edition: Commodity marketing. c2014
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130859978557030016
-
- NII書誌ID
- BC12461803
-
- ISBN
- 9783030906566
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cham
-
- 分類
-
- DC23: 338.020688
-
- 件名
-
- LCSH: Commercial products -- Marketing
- LCSH: Commodification
-
- データソース種別
-
- CiNii Books