Trauma-informed practices for early childhood educators : relationship-based approaches that reduce stress, build resilience and support healing in young children
書誌事項
- タイトル
- "Trauma-informed practices for early childhood educators : relationship-based approaches that reduce stress, build resilience and support healing in young children"
- 責任表示
- Julie Nicholson ... [et al.]
- 出版者
-
- Routledge
- 2nd ed
- 出版年月
-
- 2023
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Other authors: Linda Perez, Julie Kurtz, Shawn Bryant, Drew Giles
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130860443263094657
-
- NII書誌ID
- BD01242805
-
- ISBN
- 9781032298283
-
- LCCN
- 2022055569
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2022055569
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 分類
-
- LCC: LB1775.6
- DC23: 372.2101/9
- DC23: 372.21019
-
- データソース種別
-
- CiNii Books