International marketing strategy : the country of origin effect on decision-making in practice
CiNii
所蔵館 6館
書誌事項
- タイトル
- "International marketing strategy : the country of origin effect on decision-making in practice"
- 責任表示
- Giovanna Pegan, Donata Vianelli, Patrizia de Luca
- 出版者
-
- Springer
- 出版年月
-
- c2020
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Società Italiana di Management"
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1131412329120431616
-
- NII書誌ID
- BC02387657
-
- ISBN
- 9783030335878
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cham
-
- 分類
-
- LCC: HF1416
- LCC: HF4999.2-6182
- DC23: 658.848
- DC: 658.049
-
- 件名
-
- LCSH: Export marketing
- LCSH: International business enterprises
- LCSH: Marketing
- FREE: Marketing. fast (OCoLC)fst01010167
-
- データソース種別
-
- CiNii Books