中国国営中央テレビにおける政治宣伝と商業化との統合-企業参加による愛国心宣伝に関する考察

DOI
  • 叶 飛
    東京工業大学社会理工学研究科

書誌事項

タイトル別名
  • The Commercializing Patriotic Propaganda on CCTV after the Opening and Reform Policy

抄録

The Purpose of this paper, based on an analysis of television commercials, aims to search for the changes of patriotic propaganda on television after opening and reform policy. Through comparing the intentions of enterprises in patriotic propaganda and the purposes of CCTV, this paper revealed that: 1) The patriotic propaganda has been changing in China, 2) CCTV is turning into a popular media by the market economy.

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  • CRID
    1390001205695989376
  • NII論文ID
    130004605519
  • DOI
    10.14836/jasi.17.0.157.0
  • データソース種別
    • JaLC
    • CiNii Articles
  • 抄録ライセンスフラグ
    使用不可

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