中国国営中央テレビにおける政治宣伝と商業化との統合-企業参加による愛国心宣伝に関する考察
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- 叶 飛
- 東京工業大学社会理工学研究科
書誌事項
- タイトル別名
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- The Commercializing Patriotic Propaganda on CCTV after the Opening and Reform Policy
抄録
The Purpose of this paper, based on an analysis of television commercials, aims to search for the changes of patriotic propaganda on television after opening and reform policy. Through comparing the intentions of enterprises in patriotic propaganda and the purposes of CCTV, this paper revealed that: 1) The patriotic propaganda has been changing in China, 2) CCTV is turning into a popular media by the market economy.
収録刊行物
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- 日本社会情報学会全国大会研究発表論文集
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日本社会情報学会全国大会研究発表論文集 17 (0), 157-157, 2002
日本社会情報学会
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390001205695989376
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- NII論文ID
- 130004605519
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- データソース種別
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- JaLC
- CiNii Articles
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可