-
- TODA Yoshiharu
- Chiba University Faculty of Education
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「リスク社会」研究の論理に基づく歴史学習改革の方向性
- 「リスク社会」研究の論理に基づく歴史学習改革の方向性 : 小・中学校における日本中世史学習を事例として
- 「 リスク シャカイ 」 ケンキュウ ノ ロンリ ニ モトズク レキシ ガクシュウ カイカク ノ ホウコウセイ : ショウ ・ チュウガッコウ ニ オケル ニホン チュウセイシ ガクシュウ オ ジレイ ト シテ
- 小・中学校における日本中世史学習を事例として
- Case Study on the Japanese Medieval History Study in Elementary and the Junior High Schools
Search this article
Journal
-
- The Journal of Social Studies
-
The Journal of Social Studies 2013 (119), 68-79, 2013
Japanese Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205773018880
-
- NII Article ID
- 130005179158
-
- NII Book ID
- AN00109346
-
- ISSN
- 24238406
- 09158154
-
- NDL BIB ID
- 024944916
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles