-
- 大野 歩
- 広島大学大学院・院生
書誌事項
- タイトル別名
-
- The Study on Continuousness of Evaluation in Early Childhood Education of Sweden with Compulsory Education
- スウェーデン ノ シュウガク ゼン キョウイク ニ オケル ギム キョウイク カテイ ト ノ ヒョウカ ノ レンゾクセイ ニ カンスル ケンキュウ
この論文をさがす
抄録
<p>This study examines the content and development of a Swedish preschool's individual development plan. The study /the plan aims to clarify a child's educational development in preschool and throughout the compulsory education.</p><p>The study results showed homogeneity of the structure of the individual development plan created at a preschool and s compulsory school. A child's educational development from preschool to high school, is documented by the local government to create an individual plan for every child. A major feature of the Swedish school system is an institutional framework for learning from preschool to high school education.</p>
収録刊行物
-
- 教育学研究ジャーナル
-
教育学研究ジャーナル 8 (0), 51-59, 2011
中国四国教育学会
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001205782512384
-
- NII論文ID
- 130005549238
-
- NII書誌ID
- AA12021488
-
- ISSN
- 24241849
- 13495836
-
- NDL書誌ID
- 11063041
-
- 本文言語コード
- ja
-
- データソース種別
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
-
- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可