Interference Effect of Inserted Learning of a Series of Nonsense Syllables on Learning Memory of Another Series of Nonsense Syllables
-
- KAWAI Hiroko
- Hokkaido University
-
- SUTO Noboru
- Hokkaido University
-
- ITO Susumu
- Hokkaido University of Education
-
- IMAI Shiro
- Hokkaido University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 無意味綴り系列の学習性記憶に及ぼす無意味綴り系列学習の挿入効果について
- ムイミ ツズリ ケイレツ ノ ガク シュウセイ キオク ニ オヨボス ムイミ
Search this article
Description
記事分類: 哲学・心理学・宗教--心理学--学習・記憶・思考 ; 心理学--学習・記憶・思考
Journal
-
- JAPANESE PSYCHOLOGICAL REVIEW
-
JAPANESE PSYCHOLOGICAL REVIEW 28 (4), 548-571, 1985
JAPANESE PSYCHOLOGICAL REVIEW
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390001288154371072
-
- NII Article ID
- 130007682473
-
- NII Book ID
- AN00123664
-
- ISSN
- 24334650
- 03861058
-
- NDL BIB ID
- 2815446
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL Search
- CiNii Articles