The effects of suggestions from occupational therapists based on the school version of Assessment of Motor and Process Skills in task performance of children with developmental disabilities
DOI
Open Access
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ◆実践報告 発達障害児の課題遂行能力におけるスクールAMPSに基づいた提案の効果
- 発達障害児の課題遂行能力におけるスクールAMPSに基づいた提案の効果
- ハッタツ ショウガイジ ノ カダイ スイコウ ノウリョク ニ オケル スクール AMPS ニ モトズイタ テイアン ノ コウカ
Search this article
Journal
-
- 作業療法
-
作業療法 33 (1), 75-80, 2014-02-15
株式会社医学書院
- Tweet
Keywords
Details
-
- CRID
- 1390002209974590464
-
- NII Article ID
- 40019980853
-
- NII Book ID
- AN10076899
-
- NDL BIB ID
- 025257117
-
- ISSN
- 02894920
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN