A Study on Automated Collection of Tacit Knowledge Using System Logs of Inquiry Response in a Call Center

  • HAMAMURA Akari
    Innovation Development Dept. DX Technology Development Center, SCSK Corp.
  • ISHIGAKI Taichi
    Innovation Development Dept. DX Technology Development Center, SCSK Corp.
  • DOI Takao
    Innovation Development Dept. DX Technology Development Center, SCSK Corp.
  • OZAWA Jingo
    Innovation Development Dept. DX Technology Development Center, SCSK Corp.
  • INADA Tooru
    Innovation Development Dept. DX Technology Development Center, SCSK Corp.

Bibliographic Information

Other Title
  • コールセンタにおける問合せ対応時のログ情報を利用した暗黙知収集自動化の考察
  • コールセンター ニ オケル トイアワセ タイオウジ ノ ログ ジョウホウ オ リヨウ シタ アンモク チ シュウシュウ ジドウカ ノ コウサツ

Search this article

Journal

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top