A Study on Automated Collection of Tacit Knowledge Using System Logs of Inquiry Response in a Call Center
-
- HAMAMURA Akari
- Innovation Development Dept. DX Technology Development Center, SCSK Corp.
-
- ISHIGAKI Taichi
- Innovation Development Dept. DX Technology Development Center, SCSK Corp.
-
- DOI Takao
- Innovation Development Dept. DX Technology Development Center, SCSK Corp.
-
- OZAWA Jingo
- Innovation Development Dept. DX Technology Development Center, SCSK Corp.
-
- INADA Tooru
- Innovation Development Dept. DX Technology Development Center, SCSK Corp.
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コールセンタにおける問合せ対応時のログ情報を利用した暗黙知収集自動化の考察
- コールセンター ニ オケル トイアワセ タイオウジ ノ ログ ジョウホウ オ リヨウ シタ アンモク チ シュウシュウ ジドウカ ノ コウサツ
Search this article
Journal
-
- JSAI Technical Report, SIG-SLUD
-
JSAI Technical Report, SIG-SLUD 90 (0), 01-, 2020-11-24
The Japanese Society for Artificial Intelligence
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390006895523831808
-
- NII Article ID
- 40022425565
- 130008051186
-
- NII Book ID
- AN10432166
-
- ISSN
- 24364576
- 09185682
-
- NDL BIB ID
- 030789195
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles