A Strategy to Understand Unit Planners in Comparison with the Traditional Japanese Teaching Plan and Its Possible Challenges
-
- KUBOTA Atsushi
- 宮城県仙台二華中学校・高等学校 東京学芸大学教職大学院
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 学習指導案との比較対応からユニットプランナーを理解するための方策と課題
- 学習指導案との比較対応からユニットプランナーを理解するための方策と課題 : 教職大学院IB教員養成プログラム受講生の意識調査をもとにした一考察
- ガクシュウ シドウアン ト ノ ヒカク タイオウ カラ ユニットプランナー オ リカイ スル タメ ノ ホウサク ト カダイ : キョウショク ダイガクイン IB キョウイン ヨウセイ プログラム ジュコウセイ ノ イシキ チョウサ オ モト ニ シタ イチ コウサツ
- A Study Based on the Attitude Surveys of the IB Teacher Training Program Students at a University Graduate School
- 教職大学院IB教員養成プログラム受講生の意識調査をもとにした一考察
Search this article
Journal
-
- The Journal of Research into IB Education
-
The Journal of Research into IB Education 4 (0), 39-49, 2020
Japan Association for Research into IB Education
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390008212405447552
-
- NII Article ID
- 130008103495
-
- NII Book ID
- AA12856842
-
- ISSN
- 24363936
- 24344818
-
- NDL BIB ID
- 033217446
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles