教師の実践的思考様式に関する研究(1) : 熟練教師と初任教師のモニタリングの比較を中心に
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キョウシ ノ ジッセンテキ シコウ ヨウシキ ニ カンスル ケンキュウ 1 ジ
- Partical Thinking Styles of Teachers: Comparing Experts' Monitoring Processes with Novices
Search this article
Abstract
application/pdf
Journal
-
- 東京大学教育学部紀要
-
東京大学教育学部紀要 30 177-198, 1991-03-30
東京大学教育学部
- Tweet
Details
-
- CRID
- 1390009224600492544
-
- NII Article ID
- 110000197584
- 20000694837
-
- NII Book ID
- AN00162021
-
- ISSN
- 04957849
-
- HANDLE
- 2261/602
-
- NDL BIB ID
- 3410198
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles