A Case Study Regarding the Practical Uses of Inter-Colleague Discussion : Focusing upon the Construction of an Elementary School Social Studies Unit Plan
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 同僚との対話から表出される教師の実践的知識解明に関する事例研究 : 小学校社会科における単元デザイン作成過程に焦点を当てて
- ドウリョウ ト ノ タイワ カラ ヒョウシュツ サレル キョウシ ノ ジッセンテキ チシキ カイメイ ニ カンスル ジレイ ケンキュウ ショウガッコウ シャカイカ ニ オケル タンゲン デザイン サクセイ カテイ ニ ショウテン オ アテテ
Search this article
Journal
-
- 静岡大学教育学部研究報告. 人文・社会・自然科学篇
-
静岡大学教育学部研究報告. 人文・社会・自然科学篇 61 249-268, 2011-03
静岡大学教育学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390009224803551744
-
- NII Article ID
- http://ci.nii.ac.jp/naid/110008427284
- 110008427284
-
- NII Book ID
- AA12467997
-
- ISSN
- 18843492
-
- NDL BIB ID
- 11110472
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles