Project Approach as Learning Theories : The German Didactical View of Project Approach and It's Didactical Developments in the Field of Early Childhood Education
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 学習論としてのプロジェクト・アプローチ : ドイツにおける教授学的位置づけと幼児教育での展開
- ガクシュウロン ト シテ ノ プロジェクト アプローチ ドイツ ニ オケル キョウジュガクテキ イチヅケ ト ヨウジ キョウイク デ ノ テンカイ
Search this article
Journal
-
- 幼年教育研究年報
-
幼年教育研究年報 28 25-35, 2006-06-30
広島大学大学院教育学研究科附属幼年教育研究施設
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390009224856378752
-
- NII Article ID
- 120000882654
- 40015262314
-
- NII Book ID
- AN00246110
-
- ISSN
- 03883078
-
- DOI
- 10.15027/15357
-
- NDL BIB ID
- 8644826
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN