書誌事項
- タイトル別名
-
- The Importance and Limits of the Teacher Training Program during Extracurricular Hours : The Practices of Multi-age Infant’s Playful Time in Kindergarten (1).
- キョウイン ヨウセイ キョウイク ト シテ ノ アズカリ ホイク エ ノ サンカ ノ イギ ト カダイ : ヨウチエン ノ イネンレイ シュウダン アソビ 「 アソビッコ ダ イサク セン 」 ノ ジッセン(1)
この論文をさがす
説明
The purpose of the present study was to examine the importance and limits of the kindergarten teacher training program during extracurricular hours. Through the analysis of documents of about nine practices, the educational experiences were illustrated. Seven students who conducted activities for three-to five-year-old infants learned about various skills and felt difficulties about appropriately supports for infants. The importance of the abilities of prediction about infants’ image was discussed.
収録刊行物
-
- 北海道教育大学紀要. 自然科学編
-
北海道教育大学紀要. 自然科学編 71 (1), 15-, 2020-08
北海道教育大学
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1390013352873569792
-
- NII論文ID
- 120006887895
-
- NII書誌ID
- AA11273226
-
- ISSN
- 13442554
-
- NDL書誌ID
- 030668881
-
- 本文言語コード
- ja
-
- データソース種別
-
- JaLC
- IRDB
- NDLサーチ
- CiNii Articles